Jak objednávat?

Průvodce nákupováním v e-shopu PYTLÍCI.CZ krok za krokem:

1. Výběr zboží z e-shopu

Zboží ke koupi lze vybrat procházením jednotlivých kategorií nebo pomocí služby Vyhledávání podle názvu. Pak stačí jen zvolit množství a vložit zboží do pytlíku. U všech vážených potravin se objeví nabídka HMOTNOST pytlíku, díky které si můžete snadno zvolit množství.

2. Nákupní pytlík

Celou dobu nákupu máte k dispozici virtuální nákupní pytlík, do kterého můžete vkládat zboží, které chcete koupit. Kliknutím na tlačítko "Vložit do pytlíku" u jednotlivého zboží vkládáte vybrané zboží do nákupního pytlíku. V e-shopu na pravé straně nahoře se zobrazuje, kolik položek máte v pytlíku vložených a jaká je celková cena. Klinutím na počet položek se dostanete do nákupního pytlíku. Tam si ověřte, jestli jste nakoupili vše potřebné, popřípadě ještě změňte obsah. Jednotlivé položky můžete z pytlíku vyjmout, měnit jejich množství či případně vložit položky nové.

3. Objednávka zboží

Objednávka zboží se skládá z několika kroků: 1. Nákupní pytlík, 2. Dodací údaje včetně způsobu platby, 3. Váš vzkaz či individuální přání, 4. Kontrola dat a potvrzení, 5. Objednávka úspěšně odeslána, 6. Potvrzení přijetí objednávky na váš mail.

V části Dodací údaje je nutné vybrat Způsob dodání a vyplnit Dodací údaje, které jsou označené hvězdičkou. Kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" je objednávka zboží odeslána k vyřízení. Potvrzení odeslání objednávky uvidíte na obrazovce a zároveň vám bude zaslána zpráva na Vaši e-mailovou adresu.

4. Registrace uživatele (není nutná)

Je-li Vám 18 let, můžete se na našich stránkách registrovat. Při registraci uvádějte pravdivé a úplné informace a udržujte je aktuální. Mezi výhody registrace patří snadné objednání zboží bez opakovaného vyplňování dodacích údajů. Zaregistrovat se můžete kliknutím na odkaz "Registrovat" v Uživatelském menu v horní části e-shopu. V Uživatelském menu se po přihlášení uživatele (Přihlásit se) zobrazí Vaše jméno. Vaše uživatelské jméno a heslo jsou přístupné pouze Vám, udržujte je v tajnosti a chraňte před zneužitím. (např. se odhlašte, pokud objednáváte z cizího počítače). Jste odpovědní za užití Vašeho jména a hesla na stránkách, zejména za objednání zboží z Vašeho přístupu.

5. Zrušení objednávky

Objednávku může kupující zrušit dle zákona č. 367/2000Sb. do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Kupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.

Prodávající může objednávku zrušit v případě, kdy se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Děkujeme Vám za návštěvu Pytlíkova a těšíme se na Vaši objednávku. 

Proběhl nákup podle vašich představ? Jste spokojeni, nebo máte připomínky či nápady na zlepšení? Vyskytl se nějaký problém s objednávkou? Nevíte, kde je zásilka s objednaným zbožím? Našli jste na našich stránkách chybu? Jsme rádi, když máme vaši zpětnou vazbu, můžeme tak rychleji zlepšovat naše služby. Kontaktovat nás můžete buď e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , nebo telefonicky na 777 594 686. Vašim podnětům se budeme pozorně věnovat.