Reklamace

Chyby jsou lidské. Žádáme tímto zákazníky, aby reklamovali vše, co jim vadí a s úsměvem.

Dostane-li kupující nedopatřením vadné nebo jiné než objednané zboží, má právo na jeho výměnu níže uvedeným způsobem:

1. Vadné nebo jiné než objednané zboží společně s originálem faktury laskavě co nejdříve pošlete zpět prodávajícímu poštou (nikoliv dobírkou) na adresu pro vyřízení reklamací: Pavla Švecová, Zahradní 403, Křižanov, 594 51.

2. Reklamaci můžete také vyřídit prostřednictvím zákaznického servisu na telefonním čísle: +420 777 594 686 nebo na e-mailové adrese: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Při každém kontaktu uvádějte číslo objednávky.

3. Reklamaci můžete také vyřídit osobně po předchozí dohodě. V tomto případě vezměte s sebou paragon či originál faktury.

Záruka

Na většinu zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak (různé potraviny).

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným opotřebením
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávnou manipulací
  • nesprávným skladováním

Nesprávné skladování

Mnohé potraviny je po doručení třeba neprodleně uložit do skladovacích obalů u vás doma. Vzhledem k povaze přírodních a nechemicky ošetřených potravin klademe na skladování zvláštní důraz! Po převozu k vám domů je třeba ale pokračovat ve správném skladování i ve vaší spíži. Doporučujeme proto přesypat potraviny z originalních přepravovacích papírových pytlíků do nádob, které vytvoří podmínky skladování v suchu a chladu. Mnohé organické potraviny totiž rychle vysychají a ztrácejí na hmotnosti a nebo naopak jsou náchylné k plesnivění. Většina potravin ze sortimentu e-shopu PYTLICI.CZ se správně skladuje při teplotě do dvaceti stupňů celsia a relativní vlhkosti do sedmdesáti procent. Pokud jsou podmínky skladování jinak specifické, je to uvedeno v popisu produktu.

Povinností odběratele je zkontrolovat kvalitu dodaných produktů. Vzhledem k rychlé proměně organických potravin při nesprávném skladování můžeme řešit vaši nespokojenost pouze do 14ti dnů od převzetí zásilky.

Vrácení zboží a peněz

Podle zákona č. 367/2000Sb. má kupující právo zakoupené zboží do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí zboží vrátit a od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Kupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.

Vrácené zboží kupující doručí poštou nebo osobně na vlastní náklady na adresu prodávajícího. Součástí zásilky musí být faktura, případně paragon potvrzující nákup. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, aby mohlo být dále prodejné. U zboží, které mělo originální obal, nesmí být tento originální obal poškozený.

Za těchto podmínek prodávající vrátí kupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží v nejkratší možné době od doručení, a to poštovní poukázkou na adresu, na kterou bylo toto zboží původně zasláno, nebo převodem na účet.

Shoda s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.